Travel Magazine

Acționarii Ryanair aprobă comanda Boeing de 22 miliarde $

Ryanair a anunțat că cea mai recentă comandă a 200 de aeronave Boeing „gamechanger” 737 MAX a fosta probată în proporție de 99.93 la sută de acționarii care au votat la AGEA, în Dublin, la finele săptămânii trecute. La sfârșitul ședinței, înțelegerea a fost evaluată la peste 22 miliarde de dolari pe lista curentă de prețuri Boeing. Ryanair are, la ora actuală, 100 comenzi ferme și 100 de opțiuni pe loc.

Mai multe facilități, bilete mai ieftine
Ryanair este clientul lider al acestui nou avion proiectat de Boeing, care va cuprinde 197 de locuri – cu opt mai mult față de avioanele 737-800s deținute la ora actuală de Ryanair. Avionul are, de asemenea, mai mult spațiu pentru picioare, noi Boeing Sky Interior și motoare CFM LEAP-1B, care vor reduce consumul de combustibil cu până la 18 la sută în configurația Ryanair și emisiile de zgomot cu 40 la suta.

Aceste aeronave vor reduce și mai mult industria costurilor unitare ale companiei Ryanair, iar aceste aconomii vor fi simțite și de călători prin tarife mai mici la zborurile Ryanair. Datorită acestori schimbări, compania aeriană crede că numărul pasagerilor va crește de la 82 de milioane în 2014, la peste 150 de milioane de clienti pe an, până la sfârșitul fluxului de livrare al aeronavelor în 2024.

Lider operator al Boeing 737 gamechanger
Michael O’Leary, directorul executiv Ryanair, a declarat: „Ryanair este mândră și onorată să devină liderul operator al aeronavelor Boeing 737 gamechanger. Această comandă va extinde flota noastră la aproximativ 520 de avioane până în 2024 și va creea noi 100.000 de locuri de muncă pentru piloți, echipaj de capină și ingineri în Europa, în timp ce nouă ne va permite să creștem traficul aerian cu peste 150 de milioane pe an. Aceste noi aeronave vor permite Ryanair să reducă costurile și prețurile biletelor de avion, îmbunătățind în același timp experiența clienților noștri cu mai mult spațiu pentru picioare și Boeing Sky Interioare, ca parte a programului ‘Always Getting Better’, programul nostru de îmbunătățire a experienței clienților.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *