Travel Magazine

Amenzi de 500$ pentru review-uri negative

Vrei să scrii un review negativ? Mai gândeşte-te o dată! Unele hoteluri te-ar putea amenda cu 500$! Nu e o glumă, ci o politică pe care un hotel din Statele Unite ale Americii a adoptat-o… declarându-se neînţeles de vizitatori. Este vorba de „Union Street Guest House”, al cărui manager susţine că turiştii „nu pot înţelege ” mobilierul şi interiorul de epocă al hotelului.

Union Street Guest House are o politică de rezervare destul de bizară – el amendează cuplurile recent căsătorite cu 500 euro pentru fiecare review negativ publicat online de oaspeţii evenimentului. Managerul unităţii de cazare susţine că banii sunt o modalitate de a opri nuntaşii să mai scrie comentarii negative despre hotel, în condiţiile în care ei nu înţeleg istoria clădirii şi amenajarea interioară a acesteia. „Dacă oaspeţii caută un hotel de tip Marriott, normal că nu le place aici”, a declarat managerul.

Depozit de amenzi pentru nunţi
Conform termenilor şi condiţiilor hotelului, cu cuplu care-şi organizează nunta aici trebuie să depună un depozit pentru „fiecare review negativ la adresa USGH, publicat pe orice site online de orice persoană invitată la evenimentul lor.” Managerul susţine că banii sunt înapoiaţi mirilor la fiecare review negativ scos de pe internet. Chiar dacă ideea pare destul de iscusită pentru hotelier, politica a eşuat spectaculos, pagina de comentarii a hotelului fiind inundată cu critici din partea utilizatorilor supăraţi.

„Este cea mai urâtă practică de afaceri de care am auzit vreodată. Sunteţi pe cale să aflaţi ce va face această agresiune afacerii voastre”, a scris un utilizator, conform breakingtravelnews. Un altul a adăugat: „Căştigă-ţi opiniile pozitive! În această eră, serviciile sunt totul! Internetul doar le ţine contabilitatea.”