Travel Magazine

Google a încheiat un parteneriat cu Grecia!

Gigantul Google a semnat un parteneriat cu Ministerului Turismului din Grecia pentru promovarea online a ţării şi în extrasezon. Compania şi-a anunţat public nouă iniţiativă de promovare online al mediului de afaceri turistic din Grecia, din dorinţa de a ajuta ţara să atragă vizitatori pe tot parcurusl anului. Denumită “Grow Greek Tourism Online” (Creşterea online a turismului în Grecia), iniţiativa va oferi industriei „uneltele” online şi competenţele digitale necesare pentru stimularea dezvoltării şi extinderii sezonului turistic. Google le va oferi companiilor turistice greceşti sprijinul privind folosirea instrumentelor de bază, precum Google My Business și Google AdWords, în scopul unei poziţionări mai bune în motoarele de căutare, inclusiv în Google Maps. De asemenea, Google va ajuta companiile turistice din Grecia să-şi promoveze ofertele în timpul extrasezonului.

Scopul: extinderea sezonului turistic
Ca un plus, Grecia este deja acoperită de Google Street View, care contribuie la promovarea intensă a Greciei în întreaga lume. Inițiativa se va desfășura în colaborare cu Ministerul Turismului din Grecia, Organizația Națională a Greciei pentru Turism (GNTO) și Asociația Întreprinderilor Turistice Grecești (SETE). În paralel cu inițiativa Google, GNTO și SETE se vor concentra pe majorarea cererilor turistice pentru Grecia, în timpul şi în afara sezonului (iunie-august) – această mişcare făcând parte din strategia de extindere a sezonului turistic grecesc. Ministrul Turismului din Grecia, Olga Kefalogianni, a declarat că declarat utilizarea instrumentelor online inovatoare sunt un pas mai mult spre extinderea sezonului turistic.

“Grow Greek Tourism Online” începe cu Creta
Prima ţintă: Greta! Google va lansa iniţiativa în septembrie, începând cu Creta, urmând să se extindă la mai multe destinaţii greceşti în 2015. În 2 şi 3 septembrie, reprezentanţii Google organizează două evenimente în Heraklion și Chania, oferind companiilor un început în promovarea ofertelor lor pentru sezonul de toamnă. Toate afacerile locale, legate direct sau indirect de turism, pot participa la evenimente gratuit, pe site-ul: g.co/GrowGreekTourism.

Potrivit reprezentanţilor Google, inițiativa ar trebui să atragă peste 3.000 de companii din sectorul turistic din Creta. Deşi căutările online de „vacanţe în Grecia” sunt active tot anul, ţara primeşte aproximativ 70% din turişti exclusiv în lunile de vară – în special între iunie și septembrie. Conform unui studiu recent realizat de Oxford Economics, activitatea online de promovare a turismului din Grecia ar putea crește PIB-ul țării cu 3%, ceea ce ar crea până la 100.000 de noi locuri de muncă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *