Travel Magazine

  • Prima pagina
  • Destinatii
    • Romania
    • Bulgaria
    • Spania
    • Grecia
    • Turcia
    • Italia
    • Franta
    • Germania
    • Austria
    • Belgia
    • Croatia
    • Statele Unite
    • Marea Britanie
    • China
    • India
    • Rusia
    • Cehia
    • Indonezia
    • Nepal
    • Chile
    • Emiratele Arabe
  • Top Travel
    • Top destinatii
    • Top sezon
    • Top hoteluri
  • Go
    • Airline
    • Autotravel
    • Croaziere
    • Adventure
    • Luxury travel
    • VIP Travel
  • Ghid de vacanta
    • Food & wine
    • Spa & sport
    • Shopping
    • Arta si cultura
  • Cazari
    • Recomandari
    • Deals
  • News
  • Galerie foto
  • Galerie video
  • Contact
  • S-a lansat primul lounge subacvatic din lume
  • Gata cu hârtiile. Echipajul Lufthansa trece la iPad Minis
  • Thomson Cruises lansează noi itinerarii pentru vara 2018
  • La plajă în Grecia? Rezervă-ți șezlongul online!
Home / News / Malaysia Airlines, dur criticată pentru concursul „Bucket List”

Malaysia Airlines, dur criticată pentru concursul „Bucket List”

4 septembrie, 2014 de TRAVEL MAGAZINE

Malaysia Airlines ţine acum primele pagini ale ziarelor pentru lansarea unui concurs cu bilete gratuite de avion numit „My Ultimate Bucket List” (ultimele dorinţe înainte de moarte). Greu de crezut, dar după două tragedii consecutive soldate cu morţi, Malaysia Airlines oferă bilete gratuite la clasa economică şi iPad-uri gratuite pentru descrierea ultimei dorinţe înainte de moarte. Deşi numele concursului a atras atenţia multor curioşi, zumzetul negativ al mass mediei a forţat compania să renunţe la reclama expusă pe site-ul personal şi, implicit, la ideea concursului. În urma criticilor, Malaysia Airlines şi-a cerut scuze în mod public şi a hotărât redenumirea acestuia.

Strategie de marketing criticată
În cadrul concursului, Malaysia Airlines îşi invita pasagerii din Australia și Noua Zeelandă să-şi împărtăşească ultimele dorinţe înainte de moarte în bucket list (lista obiectivelor, dorințelor sau experiențelor pe care vrei să le încerci înainte să mori), pentru a câştiga un bilet de avion gratuit. Cconcurenţii trebuiau să explice „Ce şi unde vrei să bifezi pe propria bucket list?” Strategia de marketing a fost dur criticată, iar compania aeriană a fost forţată să anuleze concursul – pe motiv că totul pare o glumă proastă după tragediile aeronavelor MH370 și MH17’, în care au murit peste 500 de pasageri.

„Win an iPad or Malaysia Airlines flight to Malaysia”
În urma reacţiilor, Malaysia Airlines a schimbat denumirea concursului din „My Ultimate Bucket List” în „Win an iPad or Malaysia Airlines flight to Malaysia” (câştigă un iPad sau un zbor cu Malaysia Airlines spre Malaysia). Ca parte a concursului, concurenții trebuie să prezinte un răspuns de 500 de cuvinte sau mai puțin la întrebarea: „Ce și unde doriți să bifaţi pe bucket list, apoi explicaţi de ce”. Premiile incluse: un iPad gratuit şi un bilet la clasa economică spre o destinaţie din Malaeyia, care urmează să fie stabilită de compania aeriană. Cum toată industria de turism a început să comenteze concursul „bolnav numit” astfel, Malaysia Airlines este luată în vizor pentru proasta administrare şi pentru strategiile de marketing fără minte.

Asociere dureroasă
Definiția termenului bucket list din Merriam-Webster este „o listă de lucruri pe care nu le-ai făcut, dar ai vrea să le faci înainte de moarte.” Asocierea este îngrozitoare, având în vedere că 537 de oameni şi-au pierdut viața anul acesta, în două zboruri ale companiei. Iar dacă pe mulţi ideea companiei i-a lăsat cu gurile căscate, pentru familiile îndoliate aceasta a fost ca o lovitură venită în urma pierderii celor dragi. Strategia de marketing pare negândită, rece şi necalculată şi ar putea duce la distrugerea definitivă a imaginii companiei.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

Din categoria: News Etichetate cu:concurs Airlines, Malaysia Airlines, Malaysia Bucket List, zboruri Malaysia Airlines

Inscrie-te la newsletterul nostru !

Cele mai recente articole

Reduceri de până la 50%, la Târgul de Turism! Principalele oferte

Reduceri de până la 50%, la Târgul de Turism! Principalele oferte

Iată că vremea a trecut extrem de rapid, de la Târgul de Turism din luna …

Pregătirile pentru Târgul de Turism sunt aproape gata! Principalele reduceri online

Pregătirile pentru Târgul de Turism sunt aproape gata! Principalele reduceri online

Reduceri și iar reduceri! Suntem pe ultima sută de metri cu pregătirile pentru …

Vacanță exotică? Vezi cele mai tari SPA-uri din lume… și prețurile lor

Vacanță exotică? Vezi cele mai tari SPA-uri din lume… și prețurile lor

Tentat de o vacanță exotică? Dacă nu, mai gândește-te o dată! Gândește-te la …

Top Destinatii

„Xie xie” – Vacanță în stilul Shanghai

„Xie xie” – Vacanță în stilul Shanghai

Chinezii sunt un popor cunoscut pe intreg mapamondul pentru creativitatea lor, …

„Panegyria” în Grecia –  Încep Festivalurile de vară în aer liber

„Panegyria” în Grecia – Încep Festivalurile de vară în aer liber

Dacă ești un lucru pe care toți turiștii ar trebui să-l facă în Grecia, acela ar …

„Fereastra de Azur” din Malta, o nouă atracție subacvatică

„Fereastra de Azur” din Malta, o nouă atracție subacvatică

Celebra formatiune de rocă naturala a Malei – „Fereastra de Azur” – poate fi …

Cele mai citite

  • 7 aplicații cu care poți învăța o nouă limbă străină 7 aplicații cu care poți învăța o nouă limbă străină Vacanța peste hotare e mai distractivă dacă știi câteva... 7.272 views
  • Rovia deţine coroana ultimelor World Travel Awards Rovia deţine coroana ultimelor World Travel Awards Rovia a fost recunoscută de World Travel Awards drept „... 4.226 views
  • 10 plante sacre din culturile lumii 10 plante sacre din culturile lumii De secole, oamenii au apelat la ajutorul plantelor atât... 2.196 views
Copyright 2008 - 2018 Travel Magazine. All Rights Reserved.