News

Accor vrea să deschidă un hotel pe lună, timp de 5 ani

Accor, liderul operator hotelier din lume şi lider de piaţă în Europa, şi-a mutat operaţiunile de marketing din Paris în Singapore, indenţionând o dezvoltare majoră a pieţei hoteliere a regiunii. Deşi sărbătoreşte lansarea cu succes a multor hoteluri din Asia Pacific, precum și semnarea mult râvnitului contract Sofitel Sydney Darling Harbour la Centrul International de Convenţii Sydney, compania îşi ţine afacerile în priză.

Accor şi-a mutat toate operaţiunile de marketing din Paris la Singapore, printr-o mişcare ce semnalează importanţa tot mai mare a Asiei Pacific, în segmentul luxului şi al hotelurilor upscale. Cu consumatori din Asia ce reprezintă acum aproape 50% din vânzările de lux la nivel mondial, liderul hotelier Accor a hotărât că o mutare în Singapore va auce companiei noi perspective în sectorul luxului şi al hotelurilor upscale, plasând centrul nervos al operaţiunilor sale de marketing mai aproape de locul unde baza clientelei înregistrează o creştere mai rapidă.

Piaţa cu cea mai rapidă creştere din lume
„În ultimul deceniu, dezvoltarea economică a Asiei Pacific a fost remarcabilă şi, cum turiştii s-au înteţit, şi dorinţa de a călătorii şi explora lumea a crescut, transformând această regiune în piaţa de lux cu cea mai rapidă creştere din lume. La ora actuală, avem peste 170 de hoteluri de lux în regiune, cu peste 37.000 de camere, plus alte 70 de hoteluri luxoase în proiect de dezvoltare. Acest lucru înseamnă că Accor va deschide, în medie, un nou hotel de lux pe lună, în următorii cinci ani”, declarat Michael Issenberg, Președinte și CEO la Accor Asia Pacific.

„Cu Sofitel sărbătorind anul acesta cea de-a 50-a aniversare, Accor are o lungă istorie în sectorul luxului şi al hotelurilor upscale, iar acreditările noastre destinate acestui segment continuă să crească odată cu extinderea liniei noastre hoteliere, planul mai incluzând peste 30 de hoteluri Pullman doar în China”, a mai adăugat acesta.

Branduri împărţite în trei segmente
Mişcarea echipei de marketing al Luxury and Upscale Global în Asia include o restructurare a stilului de afaceri Accor în jurul liniei geografice, acesta având acum toate brandurile împărţite în trei segmente: Luxury and Upscale; Midscale şi Economy/Budget. Segmentul Luxury and Upscale, mutat recent în Singapore, include Accor Sofitel, Pullman, MGallery, Mercure Grand şi Brandurile Sebel. Compania are, la ora actuală, 19 hoteluri Sofitel şi 15 de hoteluri Pullman doar în China, Accor devenind astfel compania numărul 1 a acestor branduri, în afara Europei.

Creativitate, inovaţie şi transformare
„Turiştii din Asia sunt foarte exigenţi şi standardul privind hotelurile din regiune este foarte ridicat. Noi credem că Asia acum este un hub de creativitate, inovaţie şi transformare şi că această situaţie ne oferă un teren propice pentru a duce gama şi brandurile de lux la nivelul următor”, spune Rick Harvey Lam, Vicepreşedinte Senior la Global Marketing, Accor Luxury and Upscale Brands, care s-a mutat recent din Paris în Singapore.

Braduri de referinţă în Asia-Pacific
Cu locaţia sa centrală, infrastructura excelenta si sectorul prietenos de business, Singapore este un punct central ideal pentru gestionarea creşterii Accor în regiune, aducând liderii companiei mai aproape de pieţele şi sectorul upscale al Accor. În următorii ani, Asia va înlocui America de Nord și Europa ca piaţă cheie privind călătoriile, în special în segmentele de lux şi upscale. Şi, în timp ce China şi India sunt în fruntea clasamentului, alte pieţe, precum Indonezia, Malaezia şi Filipine înregistrează acum o clasă de mijloc, cu o creştere constantă a veniturilor disponibile şi o sete reală pentru călătorii. Accor deţine hoteluri upscale şi de lux în aceste regiuni şi intenţionează să-şi dezvolte aici gama unităţilor de cazare. Ca unul dintre cei mai mari operatori şi mai vechi operatori hotelieri de lux din lume, Accor îşi propune să facă din Sofitel, Pullman, MGallery, Mercure Grand şi Sebel branduri de referinţă pentru turiştii din întreaga regiune Asia-Pacific, dar şi la nivel global.

Centre de afaceri în 92 de ţări
Cu aproximativ 3.600 de hoteluri si 460.000 de camere, Accor are centre de afaceri în 92 de ţări din toate segmentele hoteliere: lux-upscale (Sofitel, Pullman, MGallery şi Grand Mercure), midscale (Novotel, Suite Novotel, Mercure și Adagio) și economic (Ibis, Ibis Style, Ibis Buget şi HotelF1). Grupul are un ecosistem digital puternic, în special platfoma de rezervări online accorhotels.com, site-urile sale de brand şi programul de loialitate Le Club Accorhotels.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

18 + 16 =