Travel Magazine

Croaţia 365, noua campanie de promovare turistică a ţării

Consiliul Naţional Croat al Turismului a dezvaluit oficial, săptămâna aceasta, noua campanie pre-post sezon, pentru piaţa din Marea Britanie, cu scopul de a creşte numărul turiştilor în Croaţia, pe tot parcursul anului. Numită Croaţia 365, campania va prezenta cum cultura, eco-gastronomia, aventura, serviciile wellness şi ofertele MICE fac din Croaţia o destinaţie turistică perfectă de vizitat indiferent de anotimp, pe întegul parcurs al anului. Campania a fost lansată oficial în media Marii Britaniii, la un eveniment organizat la The Queen’s Club din Londra, în cadrul căruia au fost reprezentate Dubrovnik şi Riviera, Korčula şi Pelješac, Slavonia şi Baranja, precum şi regiunile nord-vestice ale celei mai mari peninsule croate: Istria.

Croația 365
În cadrul evenimentului, renumitul expert în vinuri Joe Wadsack a găzduit o degustare de vinuri croate cu distincţie, la care au fost prezenţi şi Darko Lorencin, ministrul croat al Turismului, Ratomir Ivičić, director al Consiliului Naţional de Turism croat, Tonko Rilović, director al Consiliului National de Turism croat din Marea Britanie şi Irlanda, şi Ivan Grdešić, ambasador al Republicii Croate în Marea Britanie. „Până în 2014, am continuat să vedem o tendinţă a creşterii volumului de vizite în Croaţia din partea britanicilor şi a irlandezilor, înregistrând trei ani consecutivi de creştere. Sperăm ca noua noastră campanie, Croaţia 365 va continua să promoveze ţara ca o destinaţie de tot parcursul anului – nu ne oprim doar la coasta noastră uimitoare, extrem de atrăgătoare de altfel”, a spus Ivičić.

‘Go-to’ cultură şi aventură 365 de zile pe an
Regiunea Dubrovnik şi Riviera este destinaţia perfectă pentru turiştii care călătoresc în timpul lunilor de iarnă, cu oraşul Dubrovnik declarat cel mai frumos în timpul iernii. Turiştii se pot relaxa cu o cafea şi se pot bucura de calm şi străzile liniştite, de obicei pline de viaţă în lunile de vară. „Oraşe istorice ale ţării, opt parcuri naţionale, delicii gastronomice, inclusiv vinurile premiate şi cele mai calitative trufe, chiar şi activităşţile de aventură în continuă dezvoltare, inclusiv ciclism, drumeţii şi scufundări, au transformat Croaţia în destinaţia ‘go-to’ pentru toţi cei care caută cultură şi aventură 365 de zile pe an”, a declarat Rilović.

Regiunea Slavonia şi Baranja arată şi ea deosebit de frumos în timpul iernii, când câmpurile sunt acoperite cu zăpadă albă, sclipitoare. Turiştii pot scăpa aici de viaţa urbană şi se pot relaxa într-unul dintre spa-uri bazate pe renumita apa termo-minerală Slavonia sau pot străbate drumurile vinului de vinuri din Baranja, renumit pentru celebrul Graševina alb.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *