News

Lupta Ryanair împotriva agenților online ajunge în instanțele irlandeze

Curtea Supremă irlandeză a decis ca toate cazurile juridice adoptate de Ryanair împotriva site-urilor cu screen scraper pot fi dezbătute în Irlanda. Ryanair a luat măsuri împotriva unor diverși agenți de turism online, inclusiv On The Beach, eDreams și Ticketpoint, din Europa, în încercarea de a-i opri să mai vândă biletele sale de avion. Lupta dintre Ryanair și aceste trei companii se duce de ceva vreme, acestea încercând deja să anuleze o hotărâre a Înaltei Curți conform căreia instanțele irlandeze au competența să soluționeze cauza. Cu toate acestea, zilele trecute, cererea acestora a fost respinsă de Curtea Supremă.

Prețuri modificate artificial
Decizia dă efectiv undă verde companiei Ryanair să introducă acțiuni împotriva celor menționați mai sus. Compania aeriană urmează să lanseze acțiuni juridice în fața instanțelor irlandeze împotriva On The Beach, eDreams și Ticketpoint pentru a-i împiedica să mai vândă zborurile sale. Ryanair susține aceste OTA (companii de software) sunt înșelătoare oferind clienților prețuri reduse în mod artificial, prețuri care „nu au nicio legătură cu suma totală pe care clienții ajung să o plătească.” De asemenea, compania susține că aceștia cauzează probleme atât pasagerilor, cât și pentru Ryanair întrucât refuză să transmită publicului informații vitale cu privire la diferite aspecte precum schimbări de zbor, de check-in, procedurile de asistență în caz de nevoi speciale și datele de contact. Ryanair susține acest lucru a dus la pasageri care au pierdut zboruri și la multe alte probleme.

Apel la Uniunea Europeană
„Sentința nu va avea niciun impact asupra site-urilor autorizate cu care lucrăm astăzi, peste o duzină, care sunt constant informate cu privire la produsele Ryanair, astfel încât să permită clienților să compare prețurile și facilitățile biletelor de avion”, a declarat Ryanair Kenny Jacobs. „Cu toate acestea, multe site-uri de revizuire continuă să umfle artificial tarifele Ryanair și dau o experiență neplăcută clienților, în special celor care își doresc să schimbe un element din cadrul rezervării. Facem apel la Uniunea Europeană să intervină în interesul consumatorilor și să interzică aceste practici.”

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *