Travel Magazine

Namibia câștigă teren pe piața turismului mondial

Ministerul de Turism al Namibiei a anunțat zilele trecute statistica privind numărul turiștilor din Marea Britanie, care au ales Namibia ca destinație de vacanță. Ministerul a declarat că, în 2013, Namibia a simțit un val de creștere de 10.2% a sosirilor pe teritoriul țării, față de 2012, raportul înregistrând nu mai puțin de 23.185 de sosiri din Marea Britanie. Iar acest lucru este cu adevărat o reușită a marketingului turistic al țării întrucât în 2012 cifrele arătau o scădere de 2.5%, la acea vreme raportul indicând o cifră de doar 21.035 de sosiri pe întregul an.

În 2013, nu s-au înregistrat doar britanici care au ales Namibia înaintea altor destinații, ci și turiști care au optat pentru extinderea șederii lor pe teritorul țării, durata un sejur mediu crescând de la 15 la 19 zile. În ceea ce privește Europa, numărul celor care au ales Namibia ca destinație de vacanță a crescut de la 198.219 de persoane, în 2012, la 199.655 de persoane, în 2013, cifrele indicând o majorare de 0.7%. Majorarea numărului de turiști poate fi atribuită diversității țării, regăsită în peisaje, faună și în cultură.

Valori naționale apreciate la nivel mondial
Namibia a devenit cunoscută în special pentru parcurile naționale protejate de lege, pentru deșerturile superbe, precum și pentru câmpiile de pietriș. Valori susținute de managerul zonal european al Namibiei, Maureen Posthuma, care a declarat recent că: „În ultimii doi ani, Namibia a primit o atenție considerabilă la nivel mondial, o atenție datorată în mare parte reputației sale ca o țară caracterizată prin diversitate. De asemenea, Namibia este considerată un pionier în ofertele turismului social și ecologic.” Marea Britanie rămâne una dintre cele mai puternice piețe din Namibia, alături de Germania, care a înregistrat 79.551 sosiri, și Franța, care a înregistrat 15.911 sosiri.

Gina Rotaru

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *