Travel Magazine

Travel Trends 2015. Lucruri „must experience” în orice vacanță!

Nu-ți dăm sfaturi unde să mergi, ce destinație să alegi sau ce mâncăruri să încerci. Pe premisa „fiecare își face vacanța așa cum simte” îți prezentăm doar câteva lucruri „must experience” în orice destinație de vacanță în care vei păși în 2015. Nu pentru că ar fi fashion, cool sau excentric, ci pentru că, în ultimii ani, experiențele din travel s-au vrut tot mai profunde, tot mai autentice și tot mai calitative. Citește, analizează și vezi unde te duce trendul anului 2015.

Descoperă destinația cu realitatea virtuală
Nu este o glumă, ci o compania Destination British Columbia a lansat pe piață marketingul destinației Columbia prin programul de realitate virtuală. Mai exact, poți descoperi destinația stând confortabil pe fotoliul de acasă sau de la birou și purtând o pereche de ochelari speciali. Lansarea acestei inovații a fost făcută de Destination British Columbia, liderul actual al acestei nișe, iar scopul final este rezervarea unei vacanțe în destinația prezentată virtual. De la ei, bineînțeles.

„Căștile devin disponibile pe scara largă pentru consumatori, iar realitatea virtuală le dă acestora o experiență de 360 de grade – prezentându-le oportunitățile de vacanță pe care i le oferă British Columbia – de la autenticitate sătească, la orașe rafinate”, spune Marsha Walden, director executiv al Destination British Columbia. Și dacă la început exista doar setul cu cască Oculus Rift, acum a apărut și casca de realitate-virtuală Samsung Gear VR – prima casca VR la dispoziția consumatorilor, care costă 200 de dolari. Scumpă sau nu, inovația intră cu brio în categoria lucrurilor „must experience” în vacanță – spunem în vacanță pentru că, practic, odată ce ți-ai pus ochelarii, ești deja acolo!

Experiențe locale
Tot mai multe companii de turism fac programe pentru clienții dornici de vacanțe în care să trăiască printre localnici, pentru a înțelege cultura și modul lor de gândire. Multe agenții au renunțat la oferirea cazărilor cu numeroase facilități tehnologice, în favoarea locurilor simple, unde turistul să întâmpine natura și să simtă efectiv atmosfera locului. Anul acesta, se consideră că tehnologia este în detrimentul unei experiențe autentice de vacanțe. Așadar, scapă de hotelurile all inclusive unde, indiferent de destinație, trăiești aceeași experiență, și cufundă-te în experiențe locale. Dacă poți, cazează-te chiar în casa unui localnic. Greu de făcut, dar nu imposibil.

Excursii aspiraționale multigeneraționale
Uită de vacanțele solo! Tendința anului este să-ți iei întreaga familie într-o aventură greu de uitat. Încă din 2014, familiile au început să renunțe la resorturile de familie, cu plajă, facilități moderne și regim all inclusive, în favoarea unor experiențe care să unească familia prin aventură și necesitatea de colaborare. La mare căutare sunt excursiile în safari, prin sălbăticia africană, și croazierele în Insula Galapagos. Pe scurt, în 2015 „must experience” spiritul aventurier în vacanțe alături de familie.
Gina Rotaru

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *