Travel Magazine

Louis Cruises lansează un nou brand: Celestyal

Louis Cruises va lansa toamna aceasta un nou brand: Celestyal Cruises, cu două nave de croazieră. Compania cu sediul în Cipru a declarat că își propune să-şi „servească turiştii cu o experiență autentic grecească” prin intermediul noului brand, al cărui nume a fosta les special în onoarea strămoşilor greci. „Numele a fost ales în onoarea strămoșilor noștri, grecii antici, printre primii oameni care au folosit navigația astronomică”, a spus Louis Cruises.

„În septembrie 2014 îi vom oferi liniei de croazieră numele pe care l-am promis: Celestyal Cruises. Celestyal provine de la celestial, care înseamnă ceresc divin. Prin lansarea Celestyal, ne extindem portofoliul Louis Cruises reflectând astfel experiența grecească divină, de calre călătorul se bucură când navighează cu noi”, a declarat Kyriakos Anastassiadis, CEO la Louis Cruises. Două nave din flota Louis Cruises vor naviga sub culorile acestui brand, acestea fiind Louis Cristal și Louis Olympia. Cele două nave care parcurg traseul maritim din porturile Pireu și Lavrion în Atena vor fi marcate sub brandul Celestyal Croaziere începând din 2015.

Experienţe autentic greceşti
Louis Cruises a declarat ca schimbarea se face deoarece turiştii de astăzi vor experienţe autentice în timpul călătoriilor lor. Vor destinaţii unice și un gust autentic din cultura, gastronomiași istoria destinaţiei străbătute. Și cum viața modernă devine tot mai agitată, mulţi dintre călătorii vor o experienţă care să le înlăture grijile chiar din momentul îmbarcării. Doresc o locuinţă temporară între stele. De aici numele şi schimbarea, spunedirectorul executiv al companiei maritime.

Din 2013, Louis Cruises încearcă să-şi pună în practică ideea, făcând eforturi în acest sens prin promovarea noului brand, schimbarea designe-ului celor două nave şi prin inaugurarea ei cu o experienţă „Kalimera” pe mare. Pentru Louis Cruises, cuvântul grecesc „Kalimera” nu înseamnă doar „bună dimineața”, ci „bine” în fiecare sens al cuvântului – calitate, satisfacție și fericire – toate lucrurile pe care compania a folosit ca motto.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *