Travel Magazine

Terorismul, principala teamă în alegerea destinației de vacanță

Terorismul

Atacurile teroriste au devenit principala îngrijorare în alegerea destinației de vacanță. Asta arată un studiu efectuat recent de compania Travelzoo, in randul populației europene și britanice. După o cercetare ce a implicat 6.000 de oameni, compania arată că șapte din zece britanici se tem să mai plece în concediu. Cât despre eropeni, 97% dintre ei se preocupa de siguranța călătoriei când aleg o destinație de vacanță.

Dintre britanicii care au luat parte la studiu, 68% sunt mai preocupați de riscul unui atac terorist decât erau în urmă cu doi ani, 75% fiind de părere că lumea a devenit un loc mai periculos. Aproximativ 40% dintre respondenții britanici cred că sunt nația cea mai vizată de teroriști.

Sistem de securitate la nivel mondial

Travelzoo face apel pentru un sistem de securitate la nivel mondial „kitemark”. El va fi destinat pentru toate hotelurile, aeroporturile și evenimentele din Cartea albă a companiei (un raport care oferă informații sau propuneri privind o problemă). Kitemark este o verificare voluntară, opţională, realizată de Institutul Britanic de Standardizare din Marea Britanie, la solicitarea producătorilor. Denumită „Statul de joc: impactul evenimentelor Geopolitice asupra turismului internațional în 2017”, Cartea albă a fost scrisă în colaborare cu Yeganeh Morakabati, profesor asociat la Universitatea Bournemouth, și include cercetarea în nouă țări.

Informații mai bune și mai ușor de înțeles

Ea urmează hotărârea legistului în anchetă ce a implicat moartea a 30 de britanici. Printre aceștia, 38 înregistrați în tragedia din Tunisia, din 2015, despre care s-a constatat că au fost uciși ilegal. Presedintele european Travelzoo, Richard Singer, a declarat: „Ancheta și Cartea noastră albă arată că avem nevoie de o informații mai bune. De asemenea, și mai ușor de înțeles, pe site-uri web precum Oficiul de Externe și a omologilor săi externi.

Consiliere de vacanță și lucru în echipă

„Recenta campanie de prevenire a FCO Travel este un pas în direcția cea bună, însă ar putea fi ceva mai clară. Se pare că multe pachete de vacanță sunt vândute fără a i se oferi clientului situația concretă. Situația privind nivelul de siguranță al destinației, până la punctul de vânzare. O comunicare mai deschisă și o consiliere atentă înainte de vânzarea propriu-zisă ar ajuta la construirea încrederii turistului.”

„Prin sistemul kitemark ne propunem o modalitate simplă și rapidă de verificare. De a vedea dacă un aeroport sau hotel a îndeplinit un set de standardele de siguranță și securitate. Un sistem similar cu kitemark-ul de securitate cibernetică a guvernului. Sau cu sistemele existente pentru produsele alimentare sau alte bunuri de pe piață. Ideal ar fi să lucrăm în tandem. Astfel, oferim consumatorilor sfaturi și informații privind destinațiile de vacanță pe site-urile guvernamentale.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *